به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 5 اردیبهشت 1403 - ساعت 6:01 بعد از ظهر

بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کارخانه طلای زرشوران:

بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کارخانه طلای زرشوران


به گزارش روابط عمومی شرکت طلای زرشوران، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، حجت‌الاسلام محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، زارع معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان و اسدی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان در جریان سفر به شهرستان تکاب از شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران بازدید و در نشست شورای مدیران کارخانه ومعدن شرکت واز نزدیک در جریان روند فعالیتهای آن شرکت قرار گرفت.

در نشستی که باحضور رییس کل دادگستری تشکیل شد ابتدا دکتر شکری مدیرعامل شرکت گسترش معادن وصنایع معدنی طلای زرشوران ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ وبرنامه های آتی شرکت در سال ۱۴۰۲ راارائه نمود،
درادامه جلسه عتباتی رییس کل دادگستری استان آدربایجانغربی درخصوص دغدغه هایی که در حوزه حفظ حقوق بیت المال وجوددارد گفت این نعمت الهی متعلق به کل ملت ایران است وهمه وظیفه داریم در جهت حفظ وامانت داری آن کوشش فراوان نماییم.
،ایشان ضمن تشکر از سرعت بخشیدن به ساخت وافتتاح سدباطله،توجه به مسائل زیست محیطی ، از دکتر شکری خواست تا برای تبدیل شدن این کارخانه ومعدن به صنعت سبزتلاش وافر نمایند.
همچنین توجه به مسؤلیتهای اجتماعی ، فازدوم توسعه کارخانه و حمایتهای قضایی از فعالیتهای این مجموعه مهم تولیدی کشور رامورد بررسی قرارداد.

در این نشست عتباتی گفت: در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان و شورای دستگاههای نظارتی در بحث تلاش برای تسریع در عملیاتی کردن توسعه فاز دوم معدن طلای زرشوران اقدامات خوبی انجام شده است که ، امیدواریم با مدیریت مطلوب این واحد تولیدی به ظرفیت کامل و قانونی این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن دست یابیم.

عتباتی افزود : در بحث مسولیتهای اجتماعی شرکت طلای زرشوران گامهای خوبی برای آعاز عملیات اجرایی فاضلاب شهری شهرستان تکاب ، ایجاد شهرک طلا ، کلنیک طب کار و درمانگاه تخصصی برای کارکنان و شهروندان و توجه به راههای مواصلاتی شهرستان از جمله مسیر تکاب به دندی برداشته است.

“روابط عمومی شرکت گسترش معادن وصنایع معدنی طلای زرشوران”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب