به وبسایت زرشوران خوش آمدید
تاریخ 9 فروردین 1403 - ساعت 3:28 بعد از ظهر

« آگهی تجدید فراخوان» ” خرید و تحویل روغن و گریس”

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران« آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک  مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی» خرید و تحویل ۲۱،۲۱۶ (بیست و یک هزار و دویست و شانزده) لیتر روغن و ۲،۵۲۰ (دو هزار و پانصد و بیست) کیلوگرم گریس مصرفی خط تولید 

      پیرو آگهی فراخوان مندرج در روزنامه‌های افکار مورخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱ و صمت مورخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۱ به منظور ایجاد فضای رقابتی بیشتر، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت به قانون برگزاری مناقصات مصوب ۱۳۸۳ و آیین‌نامه اجرایی بند “ج” ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات، برگزاری فرآیند ارجاع کار و انتخاب تأمین کننده ذیصلاح نسبت به تجدید فراخوان مذکور اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌های ذیصلاح که مایل به شرکت در مناقصه فوق می‌باشند دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۴۱۰۰۰۰۰۴۶ و واریز مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲ (دو میلیون ریال) به شماره حساب ۴۰۰۱۰۵۴۲۰۴۰۵۰۷۱۸ به شناسه واریز ۳۲۳۰۵۴۲۷۴۲۹۵۷۳۰۴۰۰۰۱۴۰۰۵۲۶۶۰۳۰ در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک مرکزی شعبه مرکزی اقدام نمایند. خاطر نشان می‌نماید این فراخوان هیچگونه تعهدی برای کارفرما جهت دعوت به مناقصه شرکت‌های دریافت کننده اسناد مناقصه ایجاد ننموده و  تنها شرکت‌هایی که دارای شرایط مندرج در اسناد بوده و حایز حداقل امتیاز لازم (ارزیابی کیفی) شوند با تشخیص کارفرما به مرحله بعدی مناقصه راه خواهند یافت.

  1. نام و نشانی کارفرما: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشانی: تهران، میدان ولیعصر (عج)، خیابان شهیدان سازش، پلاک  5 و ۷
  2. محل اجرای پروژه: استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران.
  3. موضوع مناقصه: خرید و تحویل ۲۱،۲۱۶ (بیست و یک هزار و دویست و شانزده) لیتر روغن و ۲،۵۲۰ (دو هزار و پانصد و بیست) کیلوگرم گریس مصرفی خط تولید مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران طبق شرح مندرج در اسناد مناقصه.
  4. نوع مناقصه: یک مرحله‌ای عمومی همراه با ارزیابی کیفی
  5. مدت زمان اجرای پروژه:  پنج ماه کامل شمسی.
  6. گواهی نامه صلاحیت: متقاضی ‌می‌بایست؛

– دارای توانایی مالی لازم و کافی و توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی شرکت در فرآیند ارجاع کار و حسن انجام تعهدات (در صورت برنده شدن) باشد.

– کلیه الزامات مراجع ذیصلاح در اجرای فعالیت های مرتبط با موضوع مناقصه را رعایت نمایند.

– دارای تخصص و تجربه کاری مفید و مرتبط با موضوع مناقصه باشد.

– دارا بودن مجوزهای مربوطه از مراجع ذیصلاح

– توانمندی در تامین به موقع کالای موضوع مناقصه

– عدم داشتن سابقه منجر به فسخ قرارداد یا عدم توانایی در اجرای تعهدات مرتبط با موضوع مناقصه

– دارای شخصیت حقوقی باشد.

  • تامین مالی: از منابع داخلی شرکت
  • مبلغ ضمانت نامه و نوع تضمین: نوع تضمین بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی موضوع تصویب نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت/ ۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران به مبلغ ۹۵۱،۶۵۵،۳۷۵ (نهصد و پنجاه و یک میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار و سیصد و هفتاد و پنج) ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار خواهد بود و تضمین ارائه شده می بایست برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین مهلت قبول پیشنهادات معتبر و قابل تمدید باشد.
  • ۹-              زمان دریافت اسناد: از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور را دارند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به نشانی www.setadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه‌شنبه مورخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۱ مراجعه نمایند.
  • ۱۰-      زمان و محل تحویل اسناد: متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه‌شنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۴۰۱ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir بارگذاری نمایند.
  • زمان گشایش پاکت‌ ارزیابی کیفی: ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۱۱/۱۴۰۱ در نشانی مندرج در بند «۲» از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

                                                                                                                                شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب