به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 31 فروردین 1403 - ساعت 10:10 قبل از ظهر

سازمان گسترش معادن و صنایع معدنی کشور در طرح های توسعه و محرومیت زدایی از چهره شهرستان تکاب مشارکت می کنند.

ارومیه – معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان گسترش معادن و صنایع معدنی کشور در طرح های توسعه و محرومیت زدایی از چهره شهرستان تکاب مشارکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محتشمی پور روز یکشنبه در نشست بررسی مشترک با فرماندار و نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی که در کارخانه طلای زرشوران تکاب برگزار شد، افزود: این شهرستان ظرفیت‌های مناسبی در بخش معادن طلا دارد و معدن زرشوران یکی از این ظرفیت‌های ملی است که تلاش می‌کنیم از آن در توسعه منطقه استفاده شود.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای اجرای طرح‌هایی که موجب تأثیر مثبت و مطلوب بر روند محرومیت زدایی از تکاب شود، انجام شده که به زودی عملیاتی می‌شود.

معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در همین راستا همکاری بین کارخانه طلای زرشوران، فرماندار تکاب و نماینده مردم منطقه در مجلس افزایش می‌یابد تا روند مشارکت سازمان ایمیدرو در طرح‌های توسعه این شهرستان تسهیل شود.

محتشمی پور اضافه کرد: مشارکت سازمان ایمیدرو و کارخانه طلای زرشوران در رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان تکاب از برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و اقدامات جدی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و توجه جدی به فرآوری طلا در تکاب یادآور شد: همچنین به دنبال توسعه صنایع وابسته و کارخانه‌های فرآوری در معادن بزرگ طلا در این شهرستان هستیم.

در این جلسه فرماندار تکاب و نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به بیان وضعیت محرومیت و مشکلات عمرانی و زیربنایی این شهرستان پرداختند و مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نیز گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه معدنی و صنعتی ارائه کرد.

کد خبر 5581792

https://www.mehrnews.com/news/5581792

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب