به وبسایت زرشوران خوش آمدید
تاریخ 9 فروردین 1403 - ساعت 7:13 بعد از ظهر

انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران ۲۵ مردادماه برگزار می شود + اسامی داوطلبین

انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران ۲۵ مردادماه برگزار می شود + اسامی داوطلبین

هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی تهران ضمن اعلام اسامی داوطلبین انتخابات هیات مدیره و بازرسی اتحادیه طلا و جواهر تهران، زمان برگزاری این انتخابات را ۲۵ مردادماه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی تهران با انتشار فراخوان انتخابات اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، زمان این انتخابات را ۲۵ مردادماه اعلام کرد.

براساس این فراخوان در اجرای ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی هیات مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی، از کلیه اعضای دارای پروانه کسب اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران دعوت شده است تا از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴ روز سه شنبه ۱۴۰۱/۵/۲۵ جهت شرکت در دور اول انتخابات اتحادیه، شخصا به نشانی؛ خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی مراجعه و کاندیداهای مورد نظر را از بین افراد ذیل در قالب ۷ نفر اعضای اصلی هیات مدیره و یک نفر بازرس انتخاب نمایند.

در این فراخوان آمده است؛ براساس بند ۶ ماده ۱۵ آیین نامه انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی، فقط صاحب پروانه کسب مجاز به شرکت در انتخابات بوده و شرکاء، دارندگان و کالت محضری، مباشر و اعضای خانواده مجاز به شرکت در انتخاب نمی باشد.

همچنین ارائه اصل کارت ملی و یا پروانه کسب و یا تصویر آن جهت شرکت در انتخابات ضروری است.

انتهای ییام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب