به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 8 اردیبهشت 1403 - ساعت 6:04 قبل از ظهر

در آستانه روز جهانی کار و کارگر برگزار شد

در آستانه روز جهانی کار و کارگر برگزار شد:
“بازدید فرمانده محترم بسیج و سپاه تکاب از کارخانه طلای زرشوران”
امروز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ به مناسبت “روز کار و کارگر” مراسمی که به همت پایگاه مقاومت بسیج سید الشهداء(ع) طلای زرشوران در سالن آمفی تئاتر شرکت با حضور جناب سرهنگ وهاب عباسفام، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تکاب و هیات همراه و نیز جناب آقای دکتر شکری، سرپرست محترم شرکت طلای زرشوران وجمعی از معاونین، مدیران، سرپرستان و پرسنل واحدهای مختلف برگزار شد.
در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، ابتدا دکتر شکری در جایگاه قرار گرفت و ضمن خوشامد گویی به میهمانان و حاضرین در جلسه، با تبریک روز کار و کارگر و قدردانی از زحمات آنان به پتانسیل بالای موجود در شرکت اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد با مطالعات و برنامه ریزی های صورت گرفته، بتوان به زودی شاهد آغاز پروژه فاز توسعه بود و نیز با ادامه برنامه های توسعه ای جاری در این شرکت بتوان زمینه ساز اشتغال برای جوانان منطقه شد.
در ادامه جناب سرهنگ عباسفام با حضور در جایگاه ضمن تبریک روز جهانی کارو کارگر از زحمات بیشمار این عزیزان تقدیر کرده و افزود پیشرفت و آبادانی کشور مدیون زحمات قشر زحمتکش کارگری است. وی با بیان اینکه استقلال و آزادی این کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری های ایشان است، بر ضرورت استفاده از پتانسیل های بالای منطقه در راه توسعه و پیشرفت تاکید نمود.
سپس حجت الاسلام صدری ضمن تبریک روز کار و کارگر و تقدیر از زحمات دست اندر کاران مجموعه بر ضرورت رسیدگی هرچه بیشتر در زمینه معیشتی کارگران تاکید کرد.
پس از آن نماینده کارگری با حضور در جایگاه، ضمن تبریک روز کار و کارگر به بیان برخی مشکلات و مطالبات کارگران پرداخت.
در پایان مراسم، جناب سرهنگ عباسفام و هیات همراه ضمن بازدید از خط تولید و معدن از نزدیک به پرسنل تبریک گفته و برای آنها آرزوی توفیق نمودند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب