به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 7 اردیبهشت 1403 - ساعت 9:33 بعد از ظهر

امروز(۱۴۰۰/۱۱/۱۶) صورت گرفت:
نشست معرفی سرپرست جدید شرکت طلای زرشوران

امروز(۱۴۰۰/۱۱/۱۶) صورت گرفت:
نشست معرفی سرپرست جدید شرکت طلای زرشوران

با حضور ریاست محترم هیأت مدیره شرکت، جناب آقای دکتر محمد پروین و در جمع مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت، جناب آقای دکتر ابوذر شکری به عنوان سرپرست جدید شرکت طلای زرشوران در محل سایت معرفی شد.
در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، ابتدا ریاست محترم هیأت مدیره به بیان مطالبی درباره خط مشی شرکت پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات سرپرستان پیشین شرکت، جناب آقای دکتر ابوذر شکری را به عنوان سرپرست جدید شرکت معرفی و برای وی در پیشبرد اهداف شرکت آرزوی توفیق نمود. دکتر پروین همچنین بر ایجاد ثبات در مجموعه و بهره‌گیری از ظرفیت همه نیروها بدون توجه به گرایشات و وابستگی افراد تأکید کرد و ملاک ارزیابی مدیران را کار و تلاش، احساس مسئولیت و پاکدستی عنوان کرد.
سپس جناب آقای دکتر شکری ضمن تشکر از تلاشهای مدیران و زحمتکشان پیشین به ارائه مطالبی پیرامون اهداف و برنامه های خویش پرداخت و بر لزوم وحدت رویه و همدلی بیشتر بین پرسنل با نگرش به آینده تاکید کرد و ضمن اشاره به توصیه های ریاست محترم هیأت مدیره بیان داشت که از ظرفیت همه مدیران فعلی تا زمانی که خودشان قصد جدایی نداشته باشند استفاده خواهد کرد. وی در پایان برای تمامی همکاران آرزوی توفیق و سربلندی در جهت نیل به اهداف عالیه شرکت نمود.
در این جلسه حجت‌الاسلام صدری امام جماعت سایت نیز سخنانی ایراد کرد و ضمن قدردانی از تدابیر مشفقانه رئیس هیأت مدیره برای سرپرست جدید شرکت آرزوی موفقیت نمود.
“روابط عمومی”

There is nothing to show here!
Slider with alias present not found.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب