به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 8 اردیبهشت 1403 - ساعت 6:07 قبل از ظهر

پیش‌بینی جدید از قیمت طلا و سکه

پیش‌بینی جدید از قیمت طلا و سکه

خبر آنلاین : نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا و سکه در چهارمین هفته آبان ۱۴۰۰، گفت: در این هفته قیمت اونس جهانی حدود یک دلار کاهش را تجربه کرده است.

پیش‌بینی جدید از قیمت طلا و سکه

محمد کشتی‌آرای افزود: قیمت انواع طلا و سکه با کاهش همراه بوده است که علت آن را می توان  روند نزولی نرخ ارز دانست این در حالی است که قیمت طلا و سکه تحت تاثیر تقاضا نبوده است و می توان گفت که تقاضا کاهش پیدا کرده است.

کشتی آرای اظهار کرد: قیمت سکه طرح قدیم با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید حدود ۳۷۰ هزار تومان در این هفته ارزان شد و به رقم ۱۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید. نیم سکه با کاهش ۸۰ هزار تومانی با نرخ ۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان به فروش رسید. ربع سکه حدود ۷۰ هزار تومان ارزان شد و با مبلغ ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان داد و ستد شد. سکه های یک گرمی بانک مرکزی  با ۵۰ هزار تومان کاهش به مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.  

او گفت: هر  مثقال طلای آب شده با کاهش ۷۰ هزار تومانی به ۵ میلیون و ۳۸۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۴۳ هزار تومانی به یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان رسیدند.  حباب سکه با کاهش ۷۰ هزار تومانی به ۲۲۰ هزار تومان رسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب