به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 1 اردیبهشت 1403 - ساعت 2:53 قبل از ظهر

مصوبات مهم هیات مدیره در محل سایت؛
ساختمان اداری بزرگ برای ستاد شرکت احداث می شود

مصوبات مهم هیات مدیره در محل سایت؛
ساختمان اداری بزرگ برای ستاد شرکت احداث می شود

  • احداث آزمایشگاه متمرکز در محل سایت
  • رسیدگی به خواسته های پرسنل شرکت
  • انتخاب اعضای جدید کمیسیون معاملات و کمیته فنی
  • اجرای محوطه سازی و فضای سبز کارخانه

به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران جلسه رسمی هیات مدیره شرکت در محل سایت و در تاریخ بیستم مهرماه و با حضور کلیه اعضای محترم هیات مدیره و نیز مدیران شرکت به ریاست دکتر محمد پروین برگزار گردید. در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر پروین، رئیس محترم هیات مدیره، طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همکاران، از مدیران شرکت خواست تا گزارش عملکرد شش ماهه خود را در نیمه نخست سالجاری ارائه نمایند. سپس مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه واحد خود پرداخته و پیشنهادهایی را نیز بیان کردند، سپس سرپرست محترم شرکت، جناب آقای مهندس باوند به جمع بندی گزارشها و ارائه عملکرد کلی شش ماهه شرکت پرداخت و از حمایتهای هیات مدیره برای پیشبرد اهداف و برنامه های آتی شرکت قدردانی نمود.

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات ناشی از پراکندگی بخش های اداری و آزمایشگاه طرحی به تصویب رسید که بر اساس آن یک ساختمان بزرگ و مجهز برای استقرار واحدهای ستادی شرکت و یک ساختمان یکپارچه با رعایت استانداردهای فنی برای آزمایشگاه احداث خواهد شد.

از دیگر مصوبات این جلسه افزایش ظرفیت سیستم فیلتراسیون خط تولید، اجرای فضای سبز و محوطه سازی پیرامونی کارخانه و نیز اصلاح اساسنامه شرکت و اضافه شدن فعالیتهای آزمایشگاهی به منظور دریافت استاندارد ۱۷۰۲۵ بود.

همچنین در این جلسه اعضای جدید کمیسیون معاملات و کمیته فنی بازرگانی انتخاب و معرفی شدند.

از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست مطالبات و درخواست های مطرح شده از سوی پرسنل شرکت جهت دریافت تسهیلات، ارتقا و تبدیل وضعیت نیروها بود که ضمن بررسی و تبادل نظر تصمیم گیری در خصوص آنها با تعیین راهکارهای قانونی به جلسه آتی موکول شد.

There is nothing to show here!
Slider with alias slider hed not found.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب