به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 6 اردیبهشت 1403 - ساعت 8:28 قبل از ظهر

جایگاه مناسب نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

ابراهیم محمدولی مطرح کرد؛

شیراز قابلیت تبدیل به قطب طلای جنوب کشور را دارد/ جایگاه مناسب نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان جایگاه نمایشگاه طلا و جواهر شیراز عنوان کرد؛ این شهر با دارا بودن سابقه در گذشته این صنعت قابلیت تبدیل به قطب طلای کشور در بخش جنوبی ایران را دارد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ ابراهیم محمدولی ضمن اشاره به جایگاه بالای نمایشگاههای طلا و جواهر گفت: نمایشگاهها در هر صنعتی می تواند در رشد و پیشرفت آن بخش مهم و اثرگذار باشد، و در صنعت طلا و جواهر نیز تاثیر بسزایی در ارتقاء آن و آشنایی با آخرین دستاوردهای این حوزه و تعاملات صنفی دارد.

محمدولی با بیان استقبال خوب از نمایشگاه طلا و جواهر شیراز در دوره های گذشته ادامه داد: شیراز مرکز تمدن ایران و دارای سابقه غنی فرهنگی و اقتصادی بوده است و این شهر در گذشته از شهرهای فعال در بخش تولید صنعت طلا و جواهر محسوب می شده و سبک خاصی برای زیورآلات طلایی خود داشته است که برگزاری این نمایشگاه می تواند در جایگاه این شهر در صنعت طلا و جواهر موثر باشد.

وی یادآور شد: با نگاهی به مجموعه‌های طلایی بیشتر موزه‌های جهان، به راحتی می‌توان به این موضوع پی برد که ایرانیان در فن طلاسازی از جمله کشورهای پیشرو و صاحب سبک بوده‌اند که بخش اعظمی از گنجینه‌های طلایی ایران که تاکنون به دست آمده‌، در استان فارس یافت شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان موقعیت جغرافیایی این شهر خاطرنشان کرد: شیراز با قرارگرفتن در مسیر بسیاری از شهرهای جنوبی کشور و همسایگی با آنان امکان تبدیل به قطب طلایی جنوب کشور را دارا بوده و می تواند به مرکز تولید و توزیع مصنوعات طلا در این بخش از کشورمان تبدیل گردد.

محمدولی افزود: نمایشگاه طلا و جواهر شیراز فرصت مغتمی برای فعالین این صنف و صنعت می باشد تا با بازدید از این نمایشگاه ضمن کسب تجربیات با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا گردند.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری مستمر و قوی این نمایشگاه در سالهای آتی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه امسال، زمینه توجه به رویدادهای طلایی در کشور و رشد و ارتقاء صنعت طلا و جواهر را فراهم نماید.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، ساعت، گوهر سنگ ها و صنایع وابسته از ۲۷ الی ۳۰ مهرماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب