به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 1 اردیبهشت 1403 - ساعت 4:19 قبل از ظهر

یکشنبه هجدهم مهر ماه سال ۱۴۰۰ صورت گرفت؛
جلسه مشترک اعضای محترم هیات مدیره با مدیران و سرپرستان شرکت

  • خوشامد گویی به ریاست جدید هیأت مدیره
  • بررسی موانع، چالش ها و مشکلات از دیدگاه مدیران و سرپرستان
  • درخواست ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه از حوزه های مختلف

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت طلای زرشوران در روز یکشنبه مورخ هجدهم مهر ماه سال ۱۴۰۰ نشست مشترک اعضای هیات مدیره شرکت طلای زرشوران با معاونین، مدیران و سرپرستان شرکت برگزار شد.

در این جلسه که به منظور شناسایی و بررسی چالش ها، موانع و فرصت های موجود در روند فعالیت شرکت با حضور مدیران و سرپرستان شرکت انجام شد ابتدا جناب آقای مهندس باوند، سرپرست محترم شرکت، ضمن خوش آمد گویی به جناب آقای دکتر پروین رئیس هیات مدیره و سایر اعضای هیأت مدیره به ذکر مطالبی در ارتباط با آمار و روند استخراج و استحصال طلا، تامین مواد مصرفی خط تولید، تامین و گسترش زیر ساخت ها و غیره پرداخت.

وی با تشریح نوع ارتباط با سرپرستان و پرسنل از کارآمدی این سبک ابراز خرسندی نمود و اظهار امیدواری کرد که در سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” اینگونه رفتارها منتج به همکاری و همدلی بیشتر در راستای جهش تولید شود.

در ادامه جناب آقای دکتر محمد پروین ضمن ابراز خرسندی از روند طی شده تا کنون، از زحمات مهندس باوند و پرسنل شرکت در تمامی رده ها تشکر نمود.

 در این جلسه مقرر شد تا تمامی مدیران و سرپرستان در حوزه های مختلف ظرف مدت ۴۸ ساعت گزارشی از روند فعالیت خود طی مدت ۶ ماه اخیر جهت طرح در جلسه آتی هیات مدیره(روز سه شنبه مورخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۰) ارائه نمایند.

در پایان سایر اعضای محترم هیات مدیره به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و ضمن تشکر از زحمات سرپرست محترم شرکت، جناب آقای مهندس باوند و تمامی پرسنل با اشاره به ظرفیتهای موجود بر لزوم عمل به شعار سال تاکید و برای مجموعه طلای زرشوران آرزوی توفیق  نمودند.

شایان ذکر است در جلسه رسمی هیأت مدیره که با حضور مدیران شرکت در روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه در محل سایت شرکت برگزار خواهد شد مشکلات و موانع مطرح شده مطرح و در خصوص رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب