به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 5 اردیبهشت 1403 - ساعت 1:30 قبل از ظهر

در نشست اعضای هیات مدیره شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تصویب شد:

در نشست اعضای هیات مدیره شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تصویب شد:

احداث نیروگاه ۱۵ مگاواتی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل

بنا بر اعلام روابط عمومی، در اولین جلسه پاییزه هیات مدیره شرکت طلای زرشوران که به ریاست جناب آقای دکتر محمد پروین، رئیس محترم هیات مدیره تشکیل شد، اعضاء محترم ضمن بحث در خصوص مسائل موجود پیش روی شرکت، به بررسی موانع، چالشها و راهکارهای برون رفت از این مشکلات پرداختند. از جمله موارد مطرح شده در این نشست می توان به بررسی و تصویب اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت، بررسی عرضه محصولات شرکت در بورس کالای ایران با مشارکت کلیه کارگزاری های مرتبط با طلا و همچنین ارتقاء خطوط انتقال برق به کارخانه با ایجاد نیروگاه پانزده مگاواتی اشاره نمود.

در این جلسه مقرر شد نسبت به اجرای  طرح طبقه بندی مشاغل برای کلیه کارکنان شرکت با رعایت تمامی الزامات قانونی و در چهارچوب مقررات آیین نامه استخدامی شرکت اقدام شود. به منظور بهره مندی از فضای شفاف و رقابتی بورس کالای ایران مقرر شد تا لیست کارگزاری های فعال در زمینه معاملات طلا جهت تصمیم گیری های نهایی در جلسه بعدی اعضای محترم هیات مدیره تهیه و ارائه شود. همچنین تامین زیرساختها و امکانات لازم جهت انتقال برق به میزان پانزده مگاوات از طریق احداث نیروگاه برق از دیگر موضاعات مطرح شده در جلسه بود که هیات محترم مدیره با کلیات طرح موافقت کرده و مقرر شد فرآیند اجرای این طرح با در نظر گرفتن صرف و صلاح شرکت و نیز الزامات قانونی به جلسه بعدی هیات مدیره گزارش گردد.

در این جلسه همچنین در خصوص فاز توسعه و نحوه پرداخت کارانه به کارکنان مامور در واحدهای ایمیدرو بحث و تبادل نظر به عمل آمد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

روابط عمومی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب