به وبسایت زرشوران خوش آمدید
تاریخ 9 فروردین 1403 - ساعت 7:46 بعد از ظهر

(آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای) “عملیات تأمین مصالح، احداث و ساخت ۵ عدد رسوبگیر گابیونی و ۴ عدد سد ملاتی در مجتمع طلای زرشوران”

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران(آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک  مرحله‌ای)   ” عملیات تأمین مصالح، احداث و ساخت ۵ عدد رسوبگیر گابیونی و ۴ عدد سد ملاتی در مجتمع طلای زرشوران “   

      شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت به قانون برگزاری مناقصات مصوب ۱۳۸۳، نسبت به برگزاری فرآیند ارجاع کار و انتخاب پیمانکار ذیصلاح جهت “عملیات تأمین مصالح، احداث و ساخت ۵ عدد رسوبگیر گابیونی و ۴ عدد سد ملاتی در مجتمع طلای زرشوران” را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای انجام دهد. لذا از کلیه متقاضیان ذیصلاح و اشخاص حقوقی داخلی که دارای توان فنی و اجرایی جهت انجام خدمات مربوطه می‌باشند و تمایل به شرکت در مناقصه مزبور دارند دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir و واریز مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ (دو میلیون ریال) به شماره حساب ۵۷۷۸۸۵۷۷۸۰ به شناسه واریز ۰۷/۱۰ در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک ملت شعبه تکاب کد ۱۱۹۳۲ اقدام نمایند.

  1.  نام و نشانی کارفرما: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشانی: تهران، میدان ولیعصر (عج)، کوچه شقایق، پلاک  5 و ۷
  2. محل اجرای پروژه: استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و معدن طلای زرشوران .
  3. موضوع مناقصه: عملیات تأمین مصالح، احداث و ساخت ۵ عدد رسوبگیر گابیونی و ۴ عدد سد ملاتی در مجتمع طلای زرشوران طبق شرح مندرج در اسناد مناقصه.
  4. نوع مناقصه: یک مرحله ای عمومی
  5. مدت زمان اجرای پروژه:  شش ماه کامل شمسی.
  6. گواهی نامه صلاحیت رشته و پایه: متقاضیان شرکت در مناقصه باید شرکت حقوقی و دارای گواهی نامه معتبر صلاحیت پیمانکاری با رتبه (گرید) حداقل ۵ در رشته کشاورزی  یا رتبه (گرید) حداقل ۵ در رشته آب از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهی نامه صلاحیت ایمنی معتبر پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند.

تبصره یک : ثبت نام شرکت کنندگان در سامانه ساجار- سازمان برنامه و بودجه کشور به نشانی  (http://sajar.mporg.ir) الزامی است، در غیر این صورت از پذیرش اسناد ایشان معذوریم.

تبصره دو : متقاضیان شرکت در مناقصه باید دارای ظرفیت کاری آزاد حداقل به اندازه برآورد مناقصه در سامانه ساجار- سازمان برنامه و بودجه کشور به نشانی (http://sajar.mporg.ir) باشند، در غیر اینصورت از فرآیند مناقصه حذف خواهند شد.

  • تامین مالی: از منابع داخلی شرکت
  • مبلغ ضمانت نامه و نوع تضمین: نوع تضمین بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی موضوع تصویب نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت/ ۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۹۴/۰۹/۲۲ هیأت محترم وزیران به مبلغ ۱،۹۱۹،۸۷۶،۴۸۷ (یک میلیارد و نهصد و نوزده میلیون و هشتصد و هفتاد و شش هزار و چهارصد و هشتاد و هفت) ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار خواهد بود و تضمین ارائه شده می بایست برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین مهلت قبول پیشنهادات معتبر و قابل تمدید باشد.
  • ۹-           زمان دریافت اسناد: از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور را دارند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به نشانی www.setadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ مراجعه نمایند.
  • ۱۰-    زمان و محل تحویل اسناد: متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir بارگذاری نمایند.
  • زمان گشایش پاکت‌ها: ساعت  ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ در نشانی مندرج در بند «۲» از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

                                                                                                         شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب