به وبسایت زرشوران خوش آمدید
shoar-1403
تاریخ 8 اردیبهشت 1403 - ساعت 3:20 قبل از ظهر

« آگهی فراخوان مزایده عمومی » ” فروش ضایعات فلزی و پلیمری و سایر در کارخانه طلای زرشوران”

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران« آگهی فراخوان مزایده عمومی » ” فروش ضایعات فلزی و پلیمری و سایر در کارخانه طلای زرشوران” 

      شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد مزایده عمومی فروش ضایعات فلزی و پلیمری و سایر در کارخانه طلای زرشوران از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) برگزار نماید.  لذا از کلیه متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) که مایل به شرکت در مزایده فوق می‌باشند دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

  1. نام و نشانی مزایده‌گزار: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشانی: تهران، میدان ولیعصر (عج)، کوچه شقایق، پلاک  ۵ و ۷
  2. محل اجرای پروژه: استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران.
  3. موضوع مزایده: فروش ضایعات فلزی و پلیمری و سایر در کارخانه طلای زرشوران طبق شرح مندرج در اسناد مزایده.
  4. نوع مزایده: عمومی
  5. مدت زمان اجرای پروژه:  سه ماه کامل شمسی.
  6. مبلغ ضمانت نامه و نوع تضمین: نوع تضمین بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی موضوع تصویب نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت/ ۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۹۴/۰۹/۲۲ هیأت محترم وزیران به مبلغ ۱۸۷،۱۲۵،۰۰۰ (یکصد و هشتاد و هفت میلیون و یکصد و بیست و پنج هزار) ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (مزایده) خواهد بود و تضمین ارائه شده می بایست برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین مهلت قبول پیشنهادات معتبر و قابل تمدید باشد.
  7. ۷-    زمان دریافت اسناد: از اشخاصی که تمایل به شرکت در مزایده مزبور را دارند دعوت به عمل می‌آید جهت آگاهی و دریافت اسناد مربوطه پس از مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به نشانی www.setadiran.ir و واریز مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ (دو میلیون ریال) به شماره حساب ۵۷۷۸۸۵۷۷۸۰ و شناسه واریز ۰۷/۱۰ در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ اقدام  نمایند.
  8. ۸-         زمان و محل تحویل اسناد: متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی فوق‌الذکر بارگذاری نمایند.
  9. زمان گشایش پاکت‌ها: ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ در نشانی مندرج در بند «۲» از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

                                                                                                                                شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه

آخرین مطالب